Din tilfredshed Vores stolthed

Kundetilfredshed statistik

Alt, hvad vi gør, er med din totale tilfredshed i tankerne. Det er derfor, vi har kanaliseret vores passion og ekspertise til forskning og produktudvikling i flere årtier. Du behøver kun at se på vores kundefeedback for at se, at vi tydeligvis gør det rigtige: 92 % af kunderne er tilfredse eller meget tilfredse med Geberit AquaClean. Se nærmere på grafikken for yderligere indsigt.

Lær os bedre at kende og se, at vi ikke går på kompromis, når det kommer til at levere pålidelige produkter og tjenester.

Det siger danske douchetoilet brugere

De, der regelmæssigt oplever komforten og den øgede velvære med Geberit AquaClean, vil aldrig give afkald på det igen – hvad enten det er derhjemme på badeværelset eller på rejser på udvalgte hoteller. Det er ikke bare noget, vi siger her hos Geberit. Her kan du læse, hvad begejstrede douchetoilet-brugere først og fremmest sætter pris på.

”Følelsen af absolut friskhed vil jeg aldrig mere give afkald på.”

”Allerede efter en uges ferie uden mit douchetoilet glæder jeg mig til at komme hjem igen til den friske følelse med AquaClean.”

”Takket være AquaClean føler jeg mig frisk og ren efter hvert toiletbesøg.”

HVAD SIGER INSTAGRAMMERNE?

Line Jelsbech

“Nu forstår jeg den særlige renhedsfølelse, som brugerne af toilettet refererer til“

“Jeg besøgte Geberits pop-up stand for at afdække, hvorvidt vi skal have et douchetoilet eller ej, når vi på sigt skal renovere badeværelset i vores ældre villa fra 1926. At kunne prøve toilettet var alfa omega for mig, da man er nødt til at have oplevelsen med i bagagen for rigtig at kunne forstå de forandringer, der er blevet skabt med Geberit AquaClean.

Nu forstår jeg den særlige renhedsfølelse, som brugerne af toilettet refererer til. Jeg forstår komforten, og hvorfor og hvordan den potentielt kan give os ekstra velvære i hverdagen. Samtidigt kan alle funktioner ved toilettet (lys, varme, vand) indstilles efter behov, og tilpasses os alle i familien. Det er et kæmpe plus, da vores toiletvaner er vidt forskellige.

Som mor til 3 krudtugler, finder jeg de hygiejniske hensyn særligt interessante. At vi næsten kan undgå at bruge vores hænder, når vi går på toilettet. At vi skifter papiret ud med vand er for mig at se også den eneste rigtige vej at gå i fremtiden. Og at det gøres på en smart og velovervejet måde som her. Derfor er Geberits douchetoilet nu også på listen over de produkter, der gerne må flytte ind i vores kommende badeværelse.“

- Line Jelsbech @mitlaegehus

Katrine Agesen

“JEG VAR ISÆR OVERRASKET OVER, HVOR ”REN” MAN FØLER SIG EFTER TOILETBESØG“

“Jeg er meget imponeret over teknikken bag Geberits douchetoiletter. De mange funktioner (bl.a. varme i sædet, temperaturindstillet vand mm.), som toilettet har, og forskellige måder det kan indstilles på, gør det til en hel velværsoplevelse at gå på toilettet.

Badeværelset er efterhånden i mange hjem blevet til et ”velværerum”, så hvorfor ikke fuldende dette rum med et douchetoilet.

Efter at have benyttet Geberits douchetoilet, var jeg især overrasket over, hvor ”ren” man føler sig efter toiletbesøg. At toilettet tilmed er væsenligt bakterieformindskende, og energibesparende gør, at jeg ikke ville være i tvil om, at jeg ville vælge Geberit douchetoilet, hvis jeg skulle bygge nyt hus, eller renovere badeværelse.

- Katrine Agesen @katrinefv

Mia Mortensen

“Et stort skridt mod en sundere og nemmere hverdag“

“Er douchetoilettet det nye “home smart Object”? Jeg tror vi som samfund går i en retning, hvor bekvemmelighed, smarttech og design skal gøre vores hverdag nemmere. Og hvor er det ellers mere oplagt at starte henne end ude på badeværelset.

I kølvandet af corona epidemien er vi blevet mere obs på bakteriespredning, afspritning, rengøring og afstand, og et toilet må siges at være en central for netop de ting.

Geberit har med douchetoilettet formået at skabe en sammenhæng mellem funktion og æstetik, og selvom toilettet besidder mange avanceret tech-dele, står toilettet stadig svævende i rummet uden at tage fokus.

Det er en costumized oplevelse at gå på toilettet- ja man kan endda indstille temperatur, stråle kraftighed og lys til hvert enkelt familiemedlem, og gøre toiletbesøget renere, nemmere og mere bæredygtigt (ikke mere toiletpapir!)

Man behøver hverken at tænke på at skulle røre toiletbrættet, manglen på toiletpapir eller at afkalke kummen- et stort skridt mod en sundere og nemmere hverdag.“

- Mia Mortensen @still_sunday

Topkarakterer Til Geberit kundeservice

Geberit udmærker sig også i form af god kundeservice. Vores regelmæssige kundetilfredshedsundersøgelser taler for sig selv. Hos Geberit sørger vi for, at vi altid er der, når du har brug for os. Din tilfredshed er vores førsteprioritet.

Tilfredshed kundeservice
Tilfredshed Geberit AquaClean
Tilfredshed Geberit AquaClean